Friday, April 29, 2011

Nikon D3100 : Hujan + titisan air + syiling

Hari ahad ni aku kene shoot gambar kawin pakcik aku. Free of charge. Nak charge pun, aku ni beginner lagi. Takut gambar byk x jadi je nanti. Xpe la, buat utk keluarga.. Belajar pelan-pelan.. lame2 nanti pandai la tu..

Hari ni aku sempat shoot 3 keping gambar lg.. silakan mengomen... tq.


gambar titisan hujan yg aku berjaya rakamkan dr dalam keterMacam mane? haa.. jgn xtau, yg bwarna oren tu lampu jalan sebenarnya. Aku shoot ni dari dlm keter. Shoot kat air pada cermin keter. X buat ape, sementara tunggu wife tercinta pulang dari kerja.



gambar syiling simpanan kitorg.. (pengumpul syiling 50sen)Syiling 50 sen



titisan air hujan di window myvi

Akhirnya, berjaya juga aku merakamkan titisan air hujan tu. Puasss....

No comments:

Post a Comment

Anda rasa nak komen? Komen lah ape2 jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...