Wednesday, April 27, 2011

My Nikon D3100 testing at Rabbit Fun, Broga.

Hari Ahad hari tu aku sempat membawa anak buah aku melawat arnab di Rabbit Fun, Broga Semenyih. Tempat tu pun aku tau waktu pegi mendaki bukit broga ari tu. Tempatnya betul2 dihadapan jalan masuk ke trek bukit broga tu. Inilah masanya untuk kita testing kebolehan NIKON D3100.. ;pSangat menarik tempatnya, dan dialu2kan kepada sesiapa yg berminat nak bwk budak2 or anak2 jalan2, ini lah tempatnya.. Takde la mahal sgt, cume RM5 bayaran masuk utk 1 org. Kitorg berlima, so amik Pakej RM50, utk tiket masuk dan makan (daging arnab) bernilai RM50. Kira masuk free la tu.. mmg time makan order kaw2, kasi habis rm50 tu.. heheheheh... So, beberapa gambar yg sempat aku rakamkan.. KITA ENJOY!!


Lupa plak nak inform, makanan kita boleh bagi kat binatang2 yg ade kat sini.. kene beli la, RM10.. dia akan bagi 1 plastik makanan, antaranya lobak, epal, dan lain2.. aku lupe plak ape bendenye.. heheheh..


No comments:

Post a Comment

Anda rasa nak komen? Komen lah ape2 jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...